از سوی مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه صورت گرفت

اعلام برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۶:۱۲
کد خبر: ۴۰۴۶۴۳
اعلام برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به تشریح برنامه هفتگی حرم مطهر در هفته پایانی اردیبهشت ماه سالجاری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج‌اسلام پنج تن، حسنی و طباطبایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج‌اسلام والمسلمین شهبازیان، دهقانی، شاکری، حسین‌پور، کلباسی و صدوقی در تمام روزهای هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، گنجی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می‌پردازند.

وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج رضا ولی‌زاده در روز پنجشنبه بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج رضا عاصی بعد از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی از ساعت 22:30 را از دیگر برنامه‌های حرم مطهر عنوان کرد.

بهشتی‌پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مداحی حاج رضا عاصی در روز جمعه، 31 اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز