استاندار قم عنوان کرد

ضرورت تعامل مسئولین برای برگزاری باشکوه جشن نیمه ی شعبان

۱۳۹۵/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۸:۵۰
کد خبر: ۴۰۴۶۸۳
ضرورت تعامل مسئولین برای برگزاری باشکوه جشن نیمه ی شعبان
استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه نیمه شعبان بر ضرورت تعامل مسئولین برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن میلاد منجی عالم بشریت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم ویژه ی نیمه ی شعبان که پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی خواستار جدیت مسئولین در برگزاری این جشن مذهبی و ملی شد.

استاندار قم با اشاره به دریافت بازخورد خدمات سالهای اخیر از زوار و مسافرین توسط ستاد تسهیلات زائرین ادامه داد: مسئولین استان بایستی با هماهنگی، همدلی و هم افزایی زمینه ی رفع مشکلات گذشته را فراهم نمایند.

نماینده عالی دولت در استان بحث تامین امنیت زائرین مسجد مقدس جمکران را مهمترین اولویت ستاد تسهیلات زائرین عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عملکرد نهادهای امنیتی طی سالهای اخیر شاهد تحقق این مهم بوده ایم و در سال جاری نیز تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

صادقی همچنین با اشاره به عملکرد خوب استان قم در خدمت رسانی به زائرین نوروزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رویکرد تعامل و هماهنگی مسئولین، اعیاد نیمه ی شعبان به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

استاندار قم تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و کمیته های وابسته به برگزاری جشن های نیمه ی شعبان، باید از دوازدهم تا پانزدهم شعبان به حالت آماده باش باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز