سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم خبر داد

اجرای طرح اصلاح ۲ محور در قم به طول ۵۰ کیلومتر

۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۰۷:۳۱:۲۶
کد خبر: ۴۰۵۵۲۰
اجرای طرح اصلاح ۲ محور در قم به طول ۵۰ کیلومتر
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم گفت: عملیات اصلاح و رفع افتادگی شانه‌راه به طول تقریبی 50 کیلومتر و به عرض 2 متر در محورهای لنگرود - کهک و باغیک - تفرش در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری برنا  از قم، اکبر نوروزپور اظهار کرد: از آنجا که بهسازی و روکش آسفالت موجب اختلاف سطح سواره‌رو و افتادگی شانه راه می‌شود طرح اصلاح و رفع افتادگی شانه راه به صورت امانی توسط اکیپ‌های راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان قم به اجرا درآمد.

وی طول مسیر اصلاحی شانه راه در محور لنگرود - کهک را بالغ بر 30 کیلومتر و به عرض دو متر اعلام کرد و افزود: در محور باغیک - تفرش طول مسیر اصلاحی شانه راه حدود 20 کیلومتر و با همان عرض دو متر در طرفین راه در حال انجام است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان قم ضمن تاکید بر اجرای این عملیات عمرانی توسط عوامل اجرایی اداره راه و شهرسازی شهرستان قم تصریح کرد: مصالح استفاده شده برای شانه‌سازی از ترانشه‌های آسفالت حاصل از آسفالت‌تراشی پروژه‌های بهسازی راه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌‌وری بهینه از ترانشه‌های آسفالت و رفع آلودگی‌های محیطی در اجرای طرح مذکور به صورت جدی لحاظ شده است.

نوروزپور در پایان از تمام رانندگان که از مسیرهای ییلاقی در حال اصلاح در تردد هستند، درخواست کرد: با توجه به عرض محدود و اجرای عملیات عمرانی در رعایت کامل جوانب ایمنی و همکاری با عوامل اجرایی اهتمام ورزند.

نظر شما