رئیس شورای اسلامی شهر قم:

اقتدار کشور در گرو تقویت اقتصاد است

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۶:۱۸
کد خبر: ۴۰۶۰۹۲
اقتدار کشور در گرو تقویت اقتصاد است
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اقتصاد ما رابطه مستقیمی با اقتدار ما دارد گفت: اگر در اقتصاد نیرومند نشویم با یک دگرگونی بهای نفت بازارمان دچار رکود می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی در جلسه هم‌اندیشی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم و پارک علم و فناوری استان قم با موضوع «نقش اقتصاد فرهنگی دانش‌بنیان در تحقق اقتصاد مقاومتی» که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد گفت: سر دادن شعار استکبارستیزی پس از انقلاب سبب شد که استکبار جهانی همواره با ما دشمنی داشته باشد.

وی افزود: ایستادگی بر شعارهای استکبارستیزی و استقلال مایه ارائه الگویی نو از حکومت‌داری به دنیا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: ما در راه آرمان‌هایمان هزینه‌های فراوانی دادیم که یکی از آنها جنگ تحمیلی بود.

بیاتی یادآور شد: در زمان جنگ موضوع اقتصاد مقاومتی کاملا برایمان روشن شده بود و جدی گرفتن آن سبب شد در اوج تحریم‌های تسلیحاتی دشمن به پیشرفت‌های نظامی برسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: ما در جنگ یاد گرفتیم که بر روی پای خودمان بایستیم و به همین دلیل دشمن نتوانست در روند انقلاب اسلامی خللی وارد کند و اکنون خدا را سپاسگزاریم که کشور همچنان در حال پیش‌روی به سمت اهدافی است که امام راحل ترسیم کرده بود.

وی با بیان اینکه اقتصاد ما رابطه مستقیمی با اقتدار ما دارد ابراز کرد: اگر در اقتصاد نیرومند نشویم با یک دگرگونی بهای نفت بازارمان دچار رکود می‌شود.

بیاتی تاکید کرد: دشمن جنگ اقتصادی علیه ما به راه انداخته و به شکل‌های گوناگونی در پی براندازی است بنابراین اگر اینگونه بیاندیشیم که می‌توان با وابستگی به خارج کشور را پیش برد، غلط است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم مسئله مذاکرات را مورد توجه قرار داد و گفت: انگیزه دشمن از مذاکره با ما، تعامل و همکاری نیست چون آنها همواره درصدد براندازی هستند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در فرهنگ دینی ما تعریف شده است اظهار کرد: اسراف در دین ما گناه است اما با این حال ما حاضر به پیروی از این دستور الهی نیستیم و به آسانی اسراف می‌کنیم.

بیاتی با اشاره به مسئله ازدواج جوانان خاطرنشان کرد: از دیدگاه دین، ازدواج یک کار بسیار ساده است اما ما آنقدر این کار را سخت کردیم که جوانان جرأت نمی‌کنند به سوی آن بروند.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ مصرف را اصلاح کنیم بسیاری از این مشکلات حل می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز