دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم مطرح کرد

اعزام ۶۳ مفسر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۳:۰۵:۳۱
کد خبر: ۴۰۷۱۵۷
اعزام ۶۳ مفسر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان
دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم گفت: در ماه رمضان 63 مفسر قرآن کریم را به شهرهای مختلف کشور اعزام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام سیدمرتضی میرکتولی در سیزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن کریم که در درالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: مجمع عالی تفسیر نسبت به برگزاری هفتمین دوره قرآن‌پژوهان اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به تعطیلات حوزه نسبت به برگزاری 450 درس تفسیر اقدام شده است که در این بخش شاهد افزایش 10 درصدی هستیم.

دبیر مجمع عالی تفسیر قرآن کریم بیان کرد: در ماه رمضان 63 مفسر قرآن کریم را به شهرهای مختلف کشور اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به همکاری صورت گرفته با صداوسیما و شبکه قرآن بیان کرد: رئیس شبکه قرآن تعامل خوبی با مجمع عالی داشته است و در ماه مبارک رمضان برنامه‌های اساتید در مراکز استان‌ها ضبط شده و در شبکه‌های سراسری پخش کرد.

میرکتولی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی قرآن کریم در مدرسه آیت‌الله گلپایگانی اظهار کرد: شاخه خواهران مجمع عالی تفسیر فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال آینده نیز نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه زیرپوشش برنامه‌های مجمع عالی تفسیر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی‌های 12 همایش آماده شده و در آغاز سال تحصیلی در اختیار طلاب قرار می‌گیرد، افزود: سخنرانی مفسران قرآن کریم در ماه مبارک رمضان نیز گردآوری شده و در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز