شهردار قم:

هیچ مسئله‌ای نباید تکامل و پیشرفت شهر را متوقف کند

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۴:۰۴:۰۶
کد خبر: ۴۰۸۲۵۶
هیچ مسئله‌ای نباید تکامل و پیشرفت شهر را متوقف کند
شهردار قم گفت: فعالیت‌های شهری با برنامه‌ریزی ادامه پیدا می‌کند و هیچ مسئله‌ای نباید تکامل و پیشرفت شهر را متوقف کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به انتقاد برخی رسانه‌ها از اجرایی شدن پروژه تقاطع سه سطحه شهیدان محمودنژاد اظهار کرد: هیچ مسئله‌ای نباید موجب توقف تکامل و پیشرفت شهر باشد و باید بتوانیم برای فعالیت‌ها برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اشکال برخی در خصوص آغاز پروژه محمودنژاد در آستانه نیمه شعبان و تراکم بالای زائرین و مسافرین در قم تصریح کرد: قم شهری مذهبی است و مناسبت‌های مذهبی در این شهر مورد اقبال مردم است به همین خاطر بسیاری از ایام شهر مملو از جمعیت بوده و نمی‌توان همواره جلوی پیشرفت شهر را گرفت.

شهردار قم خاطرنشان کرد: بیش از 137 مراسم مذهبی در شهر قم داریم، اگر هر روز بخواهیم عمران و توسعه را متوقف کنیم امکان برنامه‌ریزی وجود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه و پیشرفت شهر با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح خاطرنشان کرد: باید امور شهری پیش رود، اگر مردم و مسؤولان دست به دست هم دهند مشکلات برطرف می شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهری برای تامین رفاه و آسایش مردم است، گفت: ممکن است در مسیر تکمیل پروژه‌ها مشکلاتی برای مردم و شهر رخ دهد، اما در آینده نزدیک شیرینی استفاده از این پروژه‌ها در کام مردم باقی خواهد ماند.

وی گفت: امیدواریم سختی‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها را مردم تحمل کنند تا بتوان آینده‌ای بهتر، فعال‌تر و پویاتر برای شهر قم رقم زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز