مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم خبر داد

حمایت از بالغ بر ۵۶۰ خانواده زندانیان قمی

۱۳۹۵/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۸:۴۵
کد خبر: ۴۰۸۵۸۹
حمایت از بالغ بر ۵۶۰ خانواده زندانیان قمی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: سال گذشته با استفاده از اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان، 563 خانواده از زندانیان قمی مورد حمایت قرار گرفته‌اند که این میزان اعتبار نسبت به سال 93 افزایش 22 درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان استان قم که در سالن جلسات دادسرای عمومی انقلاب شهرستان قم برگزار شد، با بیان اینکه 18 هزار قمی از فرزندان ایتام زیر 18 سال حمایت می‌کنند، اظهار کرد: مردم قم در امور مختلف خیریه مشارکت مناسبی دارند که این مشارکت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان قمی مطلوب نیست، اضافه کرد: وضعیت اقتصادی نامناسب این خانواده‌ها سبب الگوبرداری فرزندان از پدران خود می‌شود، به همین علت باید نسبت به این خانواده‌ها نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم حمایت از خانواده‌های زندانیان دارای محکومیت بیشتر از 6 ماه را از برنامه‌های این اداره‌کل برشمرد و گفت: سال گذشته با استفاده از اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان 563 خانواده از زندانیان قمی مورد حمایت قرار گرفته‌اند که این میزان اعتبار نسبت به سال 93 افزایش 22 درصدی داشته است.

وی مواد مخدر را عامل اصلی زندانی شدن افراد دانست و خاطرنشان کرد: اکنون برای تأمین هزینه بستری و جراحی خانواده‌های زندانیان قمی با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

جلالی با تاکید بر اینکه کمک‌های مالی خیران قمی تنها در این استان هزینه می‌شود، ادامه داد: طرح محسنین برای توزیع کمک‌های مردمی در میان خانواده‌های نیازمند غیر از ایتام توسط کمیته امداد امام خمینی استان قم پیگیری می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز