واگذاری مکان های ورزشی در قم ۶۰ درصد افزایش یافته است

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۸:۰۷
کد خبر: ۴۱۰۰۰۹
واگذاری مکان های ورزشی در قم ۶۰ درصد افزایش یافته است
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم از افزایش60 درصدی واگذاری اماکن ورزشی قم در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین رضایی با اشاره به عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قم در حوزه زیرساختی ابراز داشت: تکمیل زمین های روباز مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شامل زمین های هندبال، والیبال، اسکیت، ‌بسکتبال، تنیس خاکی، چمن مصنوعی فوتسال و رختکن به مساحت سه هزار و 204 متر مربع با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری از جمله مهم ترین اقدام های زیرساختی ورزش قم بوده است که هم اکنون شاهد استفاده ورزشکاران از آن در منطقه پردیسان قم هستیم.

وی گفت: افتتاح سالن باستانی حضرت ابوالفضل(ع) به مساحت 400 متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و سالن ورزشی روستای قمرود به متراژ یک هزار و 493 متر مربع با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رهبر فرزانه انقلاب نیز از دیگر اقدام های مهم در حوزه زیرساختی در ورزش قم از ابتدای سال 94 تا کنون بوده است.

وی بیان کرد: اختصاص اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال برای احداث و تجهیز اماکن ورزشی، بازسازی، تعمیرات و احداث مجموعه ورزشی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و اختصاص اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال برای احداث فضاها، تجهیز، راه اندازی تاسیسات ، توسعه و تکمیل مکان های ورزشی در سطح استان از محل اعتبارات تملک دارایی هایی سرمایه ای ملی نیز از مهم ترین اقدام های انجام شده در توسعه زیرساخت های ورزش قم به شمار می آید.

رضایی هم چنین از پیشرفت فیزیکی 59 درصدی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) با اختصاص اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این ورزشگاه در منطقه بلوار 15 خرداد قم در حال احداث است.

وی از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان در راستای سیاست های مربوط به کاهش مصرف انرژی و واگذاری مکان های ورزشی به بخش خصوصی با مشارکت در تکمیل و ساخت مکان های ورزشی در راستای ماده 27 قانون الحاق و تهیه نرم افزارهای مربوط به دولت الکترونیک و کاهش تصدی گری خبر داد.

وی ادامه داد: این کارگروه پس از آن که رهبر معظم انقلاب در پیام امسال خود به بحث اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه ای کردند در اداره کل ورزش و جوانان قم تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز