اردوی تلبس طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۶:۲۵
کد خبر: ۴۱۰۰۲۶
اردوی تلبس طلاب سراسر کشور برگزار می‌شود
مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، از برگزاری سی و هشتمین اردوی تربیتی، زیارتی طلاب تازه ملبس شده کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجتالاسلام متقی‌نژاد با اشاره به اینکه دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت طرح‎‏هایی را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ دینی برنامه‌ریزی کرده و در دست اجرا دارد، افزود: یکی از برنامه‎هایی که با پیگیری واحدهای مختلف معاونت تهذیب و مرکز فناوری اطلاعات حوزه به ثمر نشسته است سامانه جامع تلبس است که طلاب سراسر کشور که مایل به ثبت نام برای تلبس هستند، به راحتی می‌توانند از هر گوشه کشور نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه با اشاره به روند ملبس شدن طلاب گفت: معاونت تهذیب در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس و برای تکریم خانوادهای آنان، هدیه‌ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می‌گردند، در نظر گرفته است.

متقی‌نژاد تصریح کرد: این اردو سه روز بوده و در آن برنامه‌های مختلفی برای طلاب در راستای ارتقای سطح معنویت، آسیب شناسی مسایل روز و آشنایی با مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اردو در حال حاضر برای طلابی که از سال گذشته موفق به امر تلبس شده‌اند برگزار می‌شود خاطرنشان ساخت: تاکنون37 دوره از این اردو فرهنگی زیارتی برگزار شده و در هر دوره بالغ بر 100 خانواده حضور یافته‌اند.

متقی‌نژاد یادآور شد: سی و هشتمین اردوی زیارتی طلاب تازه ملبس شده از 13خردادماه سال جاری کار خود را در مشهد مقدس آغاز می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز