مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف و امورخیریه مطرح کرد

ثبت درخواست اعزام ۱۰۰۰ مبلغ برای ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۱:۰۵
کد خبر: ۴۱۰۶۶۹
ثبت درخواست اعزام ۱۰۰۰ مبلغ برای ماه رمضان
مدیرکل اعزام سازمان اوقاف و امورخیریه گفت: امسال تاکنون هزار درخواست اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان ثبت شده است که از روز چهارشنبه ثبت‌نام روحانیون برای این اعزام‌های فرهنگی تبلیغی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شعبانی ظهر امروز در گردهمایی مبلغان ماه مبارک رمضان که در سالن همایش‌های آستان مقدس حضرت شاه سیدعلی(ع) برگزار شد، با اشاره به جایگاه کنونی نظام اسلامی در منطقه مطرح کرد: ایران اسلامی قبل از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی و علمی به کشورهای بیگانه وابسته بود اما اکنون توانسته الگوهای مناسبی را در این عرصه‌ها به کشورهای مختلف ارائه دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت مبلغان در نقاط مختلف کشور سبب ترویج آموزه‌های دین مبین اسلام و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌شود، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در طرح آرامش بهاری بیشتر از سهمیه مصوب یک سال خود اعزام مبلغان را انجام داشته‌اند.

مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف و امورخیریه با تاکید بر اینکه سال گذشته نزدیک به دو هزار مبلغ در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام شده‌اند، تصریح کرد: همچنین در سال گذشته از دو هزار مبلغ بومی استفاده شده است.

وی یادآور شد: امسال تاکنون هزار درخواست اعزام مبلغ برای ماه مبارک رمضان ثبت شده است که از روز چهارشنبه ثبت‌نام روحانیون برای این اعزام‌های فرهنگی تبلیغی آغاز می‌شود.

شعبانی با اشاره به اینکه مبلغان بر اساس نیاز دو طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی به استان‌های مختلف کشور اعزام می‌شوند، عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز بتوانیم با طرح‌های برنامه‌ریزی شده اقدامات فرهنگی مطلوبی را در استان‌های مختلف رقم بزنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز