استاندار قم:

خیّران توشه آخرت خود را پربار می‌کنند/جامعه قدردان خدمات خیران است

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۸:۱۱
کد خبر: ۴۱۱۰۷۷
خیّران توشه آخرت خود را پربار می‌کنند/جامعه قدردان خدمات خیران است
استاندار قم گفت: خیّران با قدم گذاشتن در کار خیر با خدا معامله کرده و توشه آخرت خود را پربار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ سید مهدی صادقی در هجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز که مرکز فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: انسان به کسانی که در راه خیر قدم بر می‌دارند، غبطه می‌خورد و ما از جمله کسانی هستیم که در حسرت قدم برداشتن در کار خیر هستیم.

وی با بیان اینکه خیران برای دیگران هم دعا کنند که بتوانند در راه خیر قدم بردارند، تصریح کرد: امیدواریم با دعای خیر، بتوانیم توفیق مشارکت در امر خیر را پیدا کنیم.

استاندار قم با تاکید براینکه امور خیر در کشور ما به دست افراد پاک‌طینت انجام می‌شود، عنوان کرد: کار همه خیران ارزشمند است ولی اولویت با خیران مدرسه‌ساز است که با ایجاد بستر علم و دانش توشه آخرت خود را پربار می‌کنند.

صادقی عنوان کرد: در دیگر امور نیز خیران پاک‌نیتی وجود دارد که این اشخاص نسبت به تامین هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج اهتمام دارند و برخی دیگر نیز نسبت به تامین هزینه نگهداری بیمارانی که شرایط حضور در جامعه را ندارند اهتمام دارند که کار همه آنان پسندیده و ارزشمند است و از دید خداوند خارج نیست.

وی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را برای کسانی که به این کار اهتمام دارند و کسانی که می خواهند در این کار وارد شوند نوعی تشویق دانست که بدانند جامعه قدردان خدمات آنان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز