معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بسکتبال قم ۱۸ خرداد برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۵۶:۴۷
کد خبر: ۴۱۳۳۳۵
مجمع انتخاباتی رئیس هیئت بسکتبال قم ۱۸ خرداد برگزار می شود
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان قم و معرفی رئیس چهار ساله آینده این هیئت ورزشی در روز 18 خرداد ماه با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال در قم خبر داد.

به گزاش خبرگزاری برنا از قم ، روح الله رمضانی اظهار داشت: براساس اطلاع رسانی به انجام رسیده از سوی دفتر برگزاری مجامع و روابط عمومی این اداره کل مبنی بر ثبت نام از واجدین شرایط شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان قم، پنج نفر به عنوان کاندیداهای ریاست هیات بسکتبال مراحل ثبت نامه را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: محمد حسین شادیان، حسین پور یوسفی، سید محمد حسن طاهایی، مرتضی سخایی و محد صادق سلیمی پورپنج نفری هستند که در روز 18 خرداد ماه جهت سکانداری چهار ساله آینده‌ی این هیئت ورزشی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در حالی این مجمع انتخاباتی با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال به انجام می رسد که وی به عنوان رئیس درکنار حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم به عنوان نائب رئیس این مجمع را علاوه بر هدایت و رهبری، نظارت خواهند کرد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: استان قم دارای سه بخش تابعه می باشد که در کلیه مجامع انتخاباتی رئیس های ورزشی استان قم دارای حق رای بوده و اعمال نظر می کنند و برهمین اساس در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال نیز حضور خواهند داشت و بر روند انتخابات تاثیر گذار خواهند بود.

رمضانی عنوان کرد: علیرضا طاهری،‌ جلال سعادتمند و ناصرنظری سه نفری هستند که به عنوان نماینده‌ی بخش های تابعه‌استان در این مجمع حضور دارند و با ارائه آرای خود در انتخاب رئیس هیئت بسکتبال قم تاثیر گذار خواهند بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اعلام این موضوع که طبق قانون مصوب در مجامع انتخاباتی نماینده ورزشکاران از جمله کسانی هستند که می توانند در انتخاب رئیس هیئت دخیل باشند گفت: وحید طبیبی، محمد احمدی و سمیه گلی سه بسکتبالیستی هستند که به عنوان نماینده ورزشکاران می توانند در روند انتخابات شرکت و اعمال نظر کنند.

وی با مطرح کردن این اصل که از دیگر نفراتی که در یک مجمع انتخاباتی حق رای دارند نماینده جامعه‌ی داوران و مربیان است، خاطرنشان کرد: محسن عباسی و الهام نادری صفا به نمایندگی از جامعه داوران بسکتبال استان قم، حسن کریمی و خدیجه گلی مربیانی هستند که به عنوان منتخبینی از مربیان بسکتبال در این مجمع انتخاباتی صاحب رای هستند.

رمضانی با طرح این موضوع که در این مجمع انتخاباتی 14 رای وجود دارد، رای سیزدهم را به نمانیده آموزش وپرورش نسبت داد و خاطر نشان کرد: نماینده ای از باشگاه نادر شیمی در این مجمع به عنوان نماینده‌ی باشگاه داران حضور دارد و مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان قم ساعت 18 و سی دقیقه عصر روز سه شنبه 18 خرداد ماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان و در سالن کنفرانس این اداره کل به انجام خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز