تاکید استاندار قم بر لزوم رعایت حقوق مصرف کنندگان

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۸:۳۲
کد خبر: ۴۱۳۷۰۹
تاکید استاندار قم بر لزوم رعایت حقوق مصرف کنندگان
استاندار قم بر لزوم رعایت حقوق مصرف کنندگان تاکید کرد و گفت: باید با کوتاه کردن دست واسطه ها، اجناس را با قیمت کمتری به دست مصرف کننده ها برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان قم افزود: متاسفانه حمایت از حقوق مصرف کنندگان را فراموش کرده ایم و اجناس به دلیل نقش مخرب واسطه ها با قیمت های بسیار فراتر از قیمت تمام شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اصناف باید نقش فعال تری در توزیع و نظارت بر قیمت کالاها داشته باشند، خاطرنشان کرد: با حضور اصناف، کنترل بازار و بازرسی قیمت کالاها به صورت منطقی تری انجام می شود که باید در ماه مبارک رمضان، این کار با جدیت پیگیری شود.

استاندار قم با اشاره به اهمیت آمارها و ارایه تحلیل درست از آمارهای به دست آمده، اظهار داشت: آمارهای رسمی در استان باید از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شود تا بتوان با جلوگیری از اختلاف در آمارها، تصمیم گیری درستی اتخاذ کرد.

صادقی با بیان اینکه ایجاد شرکت های مشاوره ای که بتوانند راهکارهای درست و دانش به روز را در اختیار واحدهای تولیدی استان قرار بدهند بسیار مهم است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در جلسات و کارگروه های استان به ویژه کارگروه اقتصادی حضور و مشارکت موثرتری داشته باشند.

جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان قم با حضور استاندار و معاونان استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

نظر شما