مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم:

طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در قم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۹:۴۸
کد خبر: ۴۱۳۸۴۳
طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در قم برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم از برگزاری طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر قطب فرهنگی بودن امامزادگان تاکید کرده اند، اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در 26 امامزاده شاخص استان قم و با حضور 50 مبلغ و روحانی ترتیب می یابد.

وی افزود: با اجرای طرح ضیافت الهی برنامه های مختلفی از جمله ترتیل خوانی قرآن کریم، محفل انس با قرآن، سوگواری اهل بیت(ع) و برگزاری مراسم احیا در شب های قدر برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم ادامه داد: در همین راستا 50 هزار جلد قرآن کریم در امامزادگان و مساجد استان توزیع می شود تا از این طریق انس با قرآن را در بین قشرهای مختلف جامعه به خصوص قشر جوان ترویج دهیم.

حسینی مقدم گفت: در طرح نشاط معنوی که در تابستان امسال در امامزداگان استان برگزار می شود برای شرکت کنندگان برنامه های متنوعی از جمله اردوهای زیارتی و تفریحی و برنامه های آموزشی تدارک دیده شده است.

وی بیان داشت: سال گذشته دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی، از طرح نشاط معنوی استقبال چشمگیری کردند که امیدواریم امسال نیز شاهد حضور پررنگ آنها باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم در ادامه گفت: واقفان در امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر نیتی که داشته باشند در همان راستا کمک های آنها هزینه می شود.

حسینی مقدم خاطرنشان کرد: امسال نیز از محل نیت خیران و واقفان برای تعدادی از نیازمندان و ایتام سبدهای کالا برای ماه مبارک رمضان تهیه شده است که در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز