شهردار قم مطرح کرد

ضرورت آشنایی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با قرآن کریم

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۸:۵۱
کد خبر: ۴۱۴۷۲۰
ضرورت آشنایی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با قرآن کریم
شهردار قم با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با قرآن کریم گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی با موضوع قرآن و عترت، نسل جوان را با این دو ودیعه پیامبر(ص) آشنا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت استان در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت توجه به قرآن کریم در جامعه اسلامی اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) دو امانت مهم یعنی قرآن و عترت را در بین ما به ودیعه گذاشته است. اگر ما بتوانیم از قرآن و عترت استفاده کنیم، می‌توانیم راه تکامل و پیشرفت را طی‌کنیم.

وی افزود: در واقع رسیدن به درجه بندگی خدا تنها از راه قرآن و عترت ممکن است.

شهردار قم برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در شهر قم را مهم دانست و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نسل جوان را با قرآن و عترت آشنا می‌کند. در نمایشگاه قرآن و عترت کتاب‌های زیادی در خصوص قرآن و روایات و سیره اهل بیت(ع) ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری چنین نمایشگاهی ما را در پیمودن راه اصلی یعنی همان حرکت در مسیر سیره اهل بیت(ع) و تمسک به قرآن و عترت است، کمک می‌کند.

سقائیان‌نژاد با اشاره به نمایشگاه قرآن و عترت استان قم گفت: در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه ما ترکیبی از دو اصل قرآن و عترت را مشاهده می‌کنیم. البته باید برای راهنمایی دقیق از مفسرین قرآن در این نمایشگاه بهره‌مند شد و جای چنین کاری در نمایشگاه کنونی خالی است و بهتر است که در نمایشگاه آتی چنین حرکت‌هایی انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز