آیت‌الله ری‌شهری مطرح کرد

تقدیر از فعالیت‌های گسترده حوزه علمیه قم در ترویج فرهنگ قرآنی

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۱۴۷۳۷
تقدیر از فعالیت‌های گسترده حوزه علمیه قم در ترویج فرهنگ قرآنی
رئیس موسسه دارالحدیث با تقدیر از فعالیت‌های حوزه علمیه قم در عرصه ترویج فرهنگ قرآن گفت: حوزه علمیه قم تلاش‌های گسترده‌ای در حوزه قرآن انجام داده است و کارهای قرآنی متعدد در حوزه قم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری رئیس موسسه دارالحدیث در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت استان در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان در قم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و نمایشگاه قرآن و عترت گلی از این بهار است و ان‌شاء‌الله این نمایشگاه مورد بهره برداری و استفاده عموم مردم استان قم و استان‌های پیرامون قرار بگیرد.

وی ادامه داد: به نظر من برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم کار خوبی بود، اما شایسته‌تر بود که این نمایشگاه در مکانی مناسب‌تر و وسیع‌تر برگزار می‌شد.

رئیس موسسه دارالحدیث با اشاره به فعالیت‌های حوزه در زمینه قرآن گفت: حوزه علمیه قم تلاش‌های گسترده‌ای را در حوزه قرآن انجام داده است و کارهای قرآنی متعددی در حوزه قم صورت گرفته است.

وی افزود: برای ارائه محصولات قرآنی حوزه قم به مکانی شایسته و مناسب نیاز است و امیدوارم در سال‌های آینده با همت مسؤولان و به خصوص شهردار قم که شخصیتی فرهنگی است، مسئله نبود مکان مناسب در این زمینه هم حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز