سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم خبر داد

برپایی جنگ‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم قم

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۵۸:۱۲
کد خبر: ۴۱۴۷۹۹
برپایی جنگ‌های قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم قم
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با اشاره به اینکه در استیج نمایشگاه قرآن کریم هر شب جنگ‌های قرآنی به مدت دو ساعت برپا می‌شود گفت: نشست‌های جانبی، رونمایی آثار، پخش و نقد فیلم‌های قرآنی و... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن کریم با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در شب نخست نمایشگاه شاهد استقبال گسترده مردم از نمایشگاه هستیم و امیدواریم که طی مدت زمان برگزاری نمایشگاه شاهد حضور هرچه بیشتر مردم در این نمایشگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 15 شب برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده و خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه صورت گرفته است و با توجه به اینکه نمایشگاه تهران با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود این نمایشگاه نیز در جای خود می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم بخش نرم‌افزار را از مهم‌ترین بخش‌‌های این نمایشگاه دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه نشر و موسسات قرآنی نیز ظرفیت‌های بسیاری عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات متنوع در بخش بخش کودک و نوجوان در حوزه قرآنی ارائه شده است، گفت: در بخش هنری نیز خدمات و محصولات به صورت کارگاهی ارائه می‌شود.

موسوی نژادیان با اشاره به اینکه در استیج نمایشگاه نیز هر شب جنگ‌های قرآنی به مدت دو ساعت برپا می‌شود افزود: نشست‌های جانبی، رونمایی آثار، پخش و نقد فیلم‌های قرآنی، نقد آثار مکتوب و... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

نظر شما