جلب اعتماد عمومی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۸:۱۳
کد خبر: ۴۱۵۲۱۷
جلب اعتماد عمومی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست
استاندار قم در دیدار مدیر و کارکنان محیط زیست استان قم گفت:جلب اعتماد عمومی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست و کاهش معضلات زیست محیطی بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سید مهدی صادقی استاندار قم  در دیدار مدیر کل محیط زیست استان قم و جمعی از محیط بانان استان طی سخنانی آگاهی بخشی به آحاد جامعه در زمینه صیانت از محیط زیست را یک اصل و وظیفه ی مهم برشمرد.

صادقی با اشاره به ویژگی های جغرافیایی قم افزود: شرایط خاص حاکم محیط زیست استان قم موجب شده است تا در بحث گونه های گیاهی و جانوری نیز تنوع بسیار خوبی داشته باشیم.

استاندار قم با بیان اینکه با جذب افکار عمومی در زمینه ی حفاظت از محیط زیست می توانیم شاهد بیشترین بهره مندی در این بخش باشیم افزود: جلب اعتماد عمومی در راستای حفظ و صیانت از محیط زیست و کاهش معضلات زیست محیطی بسیار موثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بعضی از مسائل مربوط به حوزه محیط زیست، از جمله دریاچه نمک در آستانه ی بحران قرار داریم تصریح کرد: مسائل این چنینی بایستی بزرگ دیده شده و با استفاده از ظرفیت های رسانه و سمن ها نگاه و توجه مسئولین ملی نسبت به آنها جلب شود.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر ضرورت توجه به پیوست زیست محیطی در طرح های توسعه خاطرنشان کرد: این حرکت باید بر اساس نیازسنجی و کار کارشناسانه صورت بگیرد تا در آینده شاهد معضلات زیست محیطی نباشیم.

صادقی همچنین با تبریک هفته محیط زیست و قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل این سازمان به ویژه محیط بانان، وظیفه ی نظارتی سازمان محیط زیست را مهم توصیف کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز