معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم:

حل معضل حاشیه نشینی نیازمند عزم ملی است

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۳۷:۴۷
کد خبر: ۴۱۵۲۲۴
حل معضل حاشیه نشینی نیازمند عزم ملی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به ضرورت بسیج همگانی برای حل آسیب های اجتماعی گفت: حل معضل حاشیه نشینی نیازمند عزم ملی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در اولین جلسه کمیته ارتقاء وضعیت اجتماعی و فرهنگی و سلامت استان طی سخنانی با تاکید بر اهمیت مشارکت و همراهی مردم برای پیشبرد اهداف کلان ملی و استانی اظهار کرد: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هر کجا که مشارکت عموم مردم را داشته ایم موفق بوده ایم.

وی همکاری و مشارکت مردمی را یکی از مهم ترین سرمایه های اجتماعی و از پشتوانه های با ارزش نظام اسلامی عنوان و با تاکید بر ضرورت جهت دهی صحیح به این همکاری ها خاطرنشان کرد: باید این سرمایه ارزشمند اجتماعی را حفظ و تقویت کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در ادامه با اشاره به معضل آسیب های اجتماعی و آثار و تبعات سوء آن برای جامعه گفت: مدیران باید از تمام ظرفیت های کشور برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش تبعات آن استفاده مطلوب داشته باشند.

جمالی همچنین به بحران حاشیه نشینی در کشور و استان قم اشاره و تصریح کرد: حل معضل حاشیه نشینی نیازمند عزم عمومی و همکاری و همراهی تمام نهادها و سازمان‌های مسؤل است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز