در ۱۰ وزن

نفرات برتر تکواندو خردسالان قم معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۱۵۶۷۴
نفرات برتر تکواندو خردسالان قم معرفی شدند
چهره نفرات برتر اوزان 10 گانه مسابقات تکواندو قهرمانی و انتخابی رده سنی خردسالان استان قم برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هیات تکواندو استان قم به منظور شناخت استعدادهای این رشته ورزشی در رده سنی خردسالان اقدام به برگزاری مسابقات استانی کرد و این پیکارها با حضور بیش از یک‌صد تکواندوکار آینده‌دار در خانه تکواندو قم به انجام رسید.

پیکارهای قهرمانی استان در رده کمربند سبز و آبی و رقابت‌های انتخابی استان در رده کمربند قرمز و مشکی رده سنی خردسالان در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد و شرکت کنندگان در رده کمربند سبز و آبی در اوزان منهای 24،‌ 26، 28، 30، 32، 34، 36، 38، 40 و به اضافه 40 کیلوگرم رقابت کردند.

در پایان پیکارهای رده کمربند سبز و آبی نفرات برتر اوزان 10 گانه در حالی معرفی شدند که در وزن منهای 24 کیلوگرم دیدار نهایی بین حسین رضازاده و امیررضا توکلی برگزار شد و با قهرمانی رضازاده به پایان رسید، ضمن اینکه مقام‌های سوم و چهارم به محمدمهدی اسدی و حسین رضاپور رسید.

در وزن منهای 26 کیلوگرم این دوره از مسابقات محمدامین میرزایی با شکست دادن ابوالفضل فهیمی رتبه نخست و عنوان قهرمانی این وزن را کسب کرد و مقام‌های سوم و چهارم این وزن از قهرمانی تکواندو خردسالان قم به ترتیب به مهدی غزالی و محمدشایان باشام رسید.

رقابت‌ فینال وزن منهای 28 کیلوگرم تکواندو قم بین محمد زمانی و علیرضا شیری برگزار شد که در نهایت زمانی به مقام قهرمانی دست یافت، امیرعلی خوش‌گفتار و مهدی فرمانی نیز در این وزن سوم و چهارم شدند، ضمن اینکه در وزن منهای 30 کیلوگرم به ترتیب محمدمهدی مرادی، سیدبردیا شاهرخ‌وند، امیرحسین حیدری و مهدی ریحانی مقام‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در وزن منهای 32 کیلوگرم مسابقات تکواندو خردسالان استان قم امیرحسین دلسیناد، محمدمهدی مقانلو، علیرضا محمدی و محمدمهدی عبادی اول تا چهارم شدند و در وزن منهای 34 کیلوگرم مقام‌های اول تا چهارم به ترتیب به محمدمهدی احمدی، محمدجواد ابراهیمی‌راد، سیدمحسن هاشمی و محمدحسین رجبی رسید.

رقابت‌های وزن هفتم مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان قم یعنی وزن منهای 36 کیلوگرم با برگزاری دیدار نهایی بین امیرحسین رحیمی و سینا آقازیارتی به پایان رسید و رحیمی عنوان قهرمانی این وزن را از آن خود کرد، ضمن اینکه مقام‌های دوم تا چهارم به سینا‌ آقازیارتی، سیدابوالفضل حسینی و سیدمجتبی حسینی تعلق گرفت.

در وزن هشت یا منهای 38 کیلوگرم تکواندو قم علیرضا پیرا و سیدامیراحسان شمس‌نیا برگزار کننده دیدار نهایی بودند و قهرمانی این وزن به پیرا رسید، ضمن اینکه محمدحسین علیزاده و رضا فیروزی موفق به کسب مقام‌های سوم و چهارم این دوره از مسابقات شدند.

در وزن نهم یا منهای 40 کیلوگرم به ترتیب امیرحسین احمدی‌نیا، محمدحسین موسی‌زاده، محمدجواد فعلی و محمدجواد میرزایی اول تا چهارم شدند و این عناوین در وزن به اضافه 40 کیلوگرم به ترتیب به محمدمهدی کریمی، امیرحسین جباری‌مقدم، محمد میرفیضی و علیرضا حیدربیگی اختصاص یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز