استاندار قم عنوان کرد

سلامت فرآورده‌های خونی در قم مطابق با استانداردهای جهانی

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۲۷:۵۶
کد خبر: ۴۱۷۳۲۶
سلامت فرآورده‌های خونی در قم مطابق با استانداردهای جهانی
استاندار قم با اشاره به آمار روزانه اهدای خون در استان قم، دقت در سلامت فرآورده‌های خونی استان را مطابق با استانداردهای جهانی عنوان کرد و گفت: این دقت در کار به عنوان شرط تضمین‌کننده سلامت خون ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل و جمعی از مسؤولان سازمان انتقال خون استان طی سخنانی از فعالیت‌های این سازمان قدردانی کرد.

وی تأمین خون مورد نیاز بیماران را یکی از مأموریت‌های مهم و اساسی انتقال خون برشمرد و گفت: انجام این وظیفه از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت توجه به پیشرفت و تعالی یک مجموعه در ادوار زمانی مختلف تصریح کرد: این مهم نیازمند داشتن نگاه بلند‌مدت و نیازسنجی درست از مشکلات و نیازها است.

صادقی با اشاره به آمار روزانه اهدای خون در استان قم، دقت در سلامت فرآورده‌های خونی استان را مطابق با استانداردهای جهانی عنوان و خاطرنشان کرد: این دقت در کار به عنوان شرط تضمین کننده سلامت خون ستودنی است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مهم این سازمان از جمله بدهی به شهرداری گفت: امیدواریم با هم‌افزایی و مساعدت دستگاه‌ها، این مشکلات برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز