مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری قم:

ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره‌وری در شهرداری قم پیگیری می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۴:۰۰
کد خبر: ۴۱۷۳۳۳
ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره‌وری در شهرداری قم پیگیری می‌شود
مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری قم گفت: رصد کردن فعالیت‌ها، ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره‌وری فرآیندهای کاری از جمله اهداف واحد بازرسی، نظارت و ارزیابی شهرداری قم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل چابکی بیان کرد: فلسفه وجودی بخشی با عنوان بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد در هر سازمانی این است که با نظارت و ارزیابی عملکردها و فرآیندهای سازمان علاوه بر نظم بخشی بهتر، کمبودها و کاستی‌ها را احصا کرده و موجب بهبود فرآیندهای عملکردی سازمان شود.

وی بیان کرد: از دیگر خصوصیات نظارت و ارزیابی عملکرد، بستر سازی دستیابی به اهداف است چرا که اطمینان بخشی از همسویی نتایج فعالیت‌ها با اهداف از پیش تعیین شده نیازمند این است که از ضمانت اجرایی برخوردار باشد.

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد شهرداری قم گفت: همواره در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند بین آنچه که هست و آنچه که باید باشد فاصله وجود دارد و به عبارتی فضای موجود با فضای مطلوب متفاوت است که به دنبال کم کردن فاصله بین موجودها و مطلوب‌ها هستیم تا فعالیت‌های سازمانی را از لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهیم.

وی بیان کرد: رصد کردن فعالیت‌ها، ارتقای سلامت اداری و افزایش بهره‌وری فرآیندهای کاری از جمله اهداف واحد بازرسی، نظارت و ارزیابی است.

چابکی اضافه کرد: در سازمانی همانند شهرداری اگر بخواهیم با دیدگاه بهره‌وری نگاه کنیم با توجه به متعدد بودن تنوع فعالیت‌ها، باید کارآیی و اثربخشی در انجام امور به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز