تجهیز ۷ ایستگاه آتش‌نشانی قم در دستور کار است

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۹:۱۰
کد خبر: ۴۱۷۹۳۸
تجهیز ۷ ایستگاه آتش‌نشانی قم در دستور کار است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت:‌ هفت ایستگاه آتش‌نشانی از نظر ابنیه تکمیل شده و تجهیز این ایستگاه‌ها برای بهره‌برداری در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری با بیان اینکه ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی همزمان احداث شده است، اظهار کرد: سه ایستگاه به بهره‌برداری رسیده و هفت ایستگاه منتظر هستیم که تجهیزات آنها را خریداری کرده و داخل این ایستگاه‌ها قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بودجه ۳۰۰ میلیارد ریالی برای این منظور در نظر گرفته شده که از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال بودجه از سفر مقام معظم رهبری به قم بوده و دو برابر این میزان را شهرداری تعهد کرده که تجهیزات خریداری کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی گفت: سه ایستگاه آتش‌نشانی تجهیز شده، هفت ایستگاه دیگر از نظر ابنیه کامل است، در صورت تجهیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر فعال است، عنوان کرد: برخی از مناطق شهری به ایستگاه آتش‌نشانی نیاز داردو در صدد احداث و راه اندازی این ایستگاهها هستیم ضمن اینکه باید در نظر داشت برخی خودروهای آتش‌نشانی قم قدمت بالای ۲۰ سال دارند که نیاز به نوسازی این ناوگان می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز