مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی:

شخصیت حضرت خدیجه(س) در جامعه کمتر معرفی شده است

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۱۸۳۰۴
شخصیت حضرت خدیجه(س) در جامعه کمتر معرفی شده است
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: متاسفانه در جامعه به این بانوی بزرگوار کمتر توجه می‌شود این در حالی است که این بانوی مکرم بسیار مورد احترام و تکریم پیامبر اعظم(ص) بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی نجفی قدسی در ضیافت قرآن و اعاظم حوزه که با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت به مفسران بزرگ قرآن کریم در بیت نورانی علامه طباطبایی(ره) توفیق ارزنده‌ای است، اظهار کرد: بیت علامه طباطبایی(ره) در شب‌های مبارک ماه مبارک رمضان پذیرای بزرگان و علمای حوزه است و امشب در نخستین ضیافت به مانند هر سال، شاهد حضور آیت‌الله مکارم شیرازی هستیم.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) تاکید کرد: حسن نظر مراجع تقلید و علما به دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از آن روست که در این مکان معنوی، یکی از مفسران بزرگ تاریخ شیعه حضور داشته است و برگزاری چنین مراسم‌هایی در این مکان نورانی، بر حظّ معنوی می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه در ایام وفات حضرت خدیجه کبری(س) به سر می‌بریم، افزود: متاسفانه در جامعه به این بانوی بزرگوار کمتر توجه می شود این در حالی است که این بانوی مکرم بسیار مورد احترام و تکریم پیامبر اعظم(ص) بودند و 25 سال با خاتم انبیاء زندگی کردند که این توفیق نصیب کمتر شخصیتی در تاریخ اسلام شده است.

نجفی قدسی تصریح کرد: کمتر کسی مانند حضرت خدیجه(س) این چنین خود را وقف اسلام و پیامبر اسلام(ص) کرده است و تلاش ایشان بر آن بود تا بار خستگی و تقابل مشرکان با رسول اکرم(ص) را بزداید و این وظیفه ماست تا شخصیت‌هایی مانند ایشان که به گردن اسلام حق دارند را تکریم کنیم و بزرگ بشماریم.

نجفی قدسی خاطرنشان کرد: امشب در جلسه ای بی نظیر با حضور مرجعیت شیعه حاضر هستیم و به همین مناسبت زیارت حضرت خدیجه را نیز قرائت می‌کنیم تا با توسل به این بانوی بزرگوار، بهره معنوی بیشتری حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز