رئیس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن خبر داد

ارائه ۲۰۰ اثر فاخر قرآنی جدید در بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۶:۳۳
کد خبر: ۴۱۸۳۵۲
ارائه ۲۰۰ اثر فاخر قرآنی جدید در بخش حوزوی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
رئیس بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از ارائه 200 اثر فاخر قرآنی جدید در بخش حوزوی و استقبال 179 مرکز و موسسه حوزوی از شرکت در نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن طیب حسینی اظهار کرد: امسال بیست و چهارمین سال برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است و بخش حوزوی نیز که از بخش‌های محتوایی نمایشگاه به شمار می‌آید، برای دوازدهمین سال متوالی در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، امسال با رویکردی جدید دنبال می‌شود گفت: شعار بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن «به سوی فهم قرآن» نامگذاری شده و در واقع بخش حوزوی نیز بر اساس همین شعار، رویکردی جدید برای حضور خود در نمایشگاه را در نظر گرفته است.

مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خاطرنشان کرد: مراکز مشارکت کننده در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن، از بین 179 مؤسسه و مرکز حوزوی انتخاب شدند.

طیب حسینی با بیان اینکه امسال هم مثل سال‌های گذشته افتخار داریم که میزبان دفاتر مراجع معظم تقلید در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن هستیم گفت: در کنار غرفه‌های مراجع عظام تقلید، در مجموع 36 مرکز و مؤسسه حوزوی برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انتخاب شده و به فعالیت مشغول هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد مراکز و مؤسسات مشارکت کننده در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم، از مراکز و مؤسساتی هستند که برای نخستین بار در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

مدیر بخش حوزوی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ادامه داد: سیاست بخش حوزوی نمایشگاه نیز بر این است که بیشتر از مراکزی دعوت کند که یا محصول جدیدی را به ساحت قرآنی کشور ارائه کرده باشند و یا اینکه تا به حال در نمایشگاه قرآن شرکت نکرده باشند.

وی گفت: امسال قریب به 200 اثر قرآنی جدید در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم ارائه می‌شود که در قالب غرفه‌های مختلف، محصولات را به ساحت قرآنی و قرآن دوستان ارائه می‌دهیم.

طیب حسینی افزود: از بین 200 اثر جدید بخش حوزوی، بیش از 100 اثر مربوط به حوزه‌های علمیه خواهران است و خواهران در این عرصه خوب و خوش درخشیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز