معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قم خبرداد

کمک ۲ میلیاردی یک خیر جهت تامین سبدغذایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۱:۰۸:۲۷
کد خبر: ۴۱۸۹۷۵
کمک ۲ میلیاردی یک خیر جهت تامین سبدغذایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم
یکی از خیرین قمی مبلغ دو میلیارد ریال جهت تامین سبدغذایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، افشین پایانی فر گفت: یکی از برنامه های مهمی که از ابتدای ماه مبارک رمضان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گرفته است.توزیع سبدغذایی و اطعام وافطاری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان می باشد.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی کردن این امر ارزشمند در سطح استان طرح ها و برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است گفت: توزیع بن کالا برای خرید از فروشگاههای نزدیک محل زندگی خانواده های تحت پوشش، توزیع سبد کالا در قالب مجموعه کالاهایی که خیرین ونیکوکاران جهت اطعام وافطاری تهیه کرده اند وتحویل  غذای طبخ شده در درب منازل خانواده های تحت حمایت که با کمک خیرین و بانیان تهیه می شود از جمله اقدامات کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان است .

پایانی فر با اشاره به اینکه جامعه هدف طرح شامل حدود 22 هزار خانوار و جمعیتی بالغ بر 38 هزار مددجو می باشد بیان داشت: توزیع سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده است و امسال نیز طبق سنوات قبل شاهد کمک های خیرین و نیکوکاران جهت تامین سبد غذایی خانواده ها ی تحت پوشش هستیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قم ادامه داد:در این راستا یکی از خیرین قمی مبلغ دو میلیارد ریال جهت تامین سبدغذایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد قم کمک کرد.

گفتنی است، اجرای طرح اکرام ایتام، محسنین و شفا از طرحهای کمیته امداد با ویژه برنامه های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان می باشد.

 

نظر شما