نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

بهبود وضعیت بهداشت و درمان قم با راه اندازی مراکز درمانی جدید

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۳:۵۴
کد خبر: ۴۱۹۱۰۲
بهبود وضعیت بهداشت و درمان قم با راه اندازی مراکز درمانی جدید
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های بیمارستان سازی توسط دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با افتتاح این بیمارستان ها شاهد بهبود وضعیت بهداشت و درمان قم خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی با اشاره به پروژه های عمرانی دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان گفت: امسال بیمارستان فرقانی که اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افتتاح می ‌شود که با افتتاح آن شاهد تحول در حوزه مسائل درمانی خواهیم بود.

وی افزود: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فرقانی با 350 تخت در 9 طبقه به متراژ 24 هزار مترمربع در حال ساخت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همچنین بیمارستان 110 تختخوابی در منطقه نیروگاه نیز در حال احداث است که امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری از آن باشیم، چرا که با راه اندازی آن بیمارستان نیز بسیاری از مشکلات مردم در منطقه رفع خواهد شد.

امیرآبادی تصریح کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نیروگاه قم نیز در هفت طبقه به متراژ 15 هزار و 134 مترمربع در حال ساخت است.

وی به احداث بیمارستان هزار تختخوابی خاتم اشاره کرد و گفت: بیمارستان هزار تختخوابی در پردیسان قم نیز در سه سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و اگر این بیمارستان ‌ها افتتاح شود وضعیت بهداشت و درمان قم مطلوب تر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز