همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران

همایش روز بسیج اساتید در قم برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰:۱۶
کد خبر: ۴۲۰۰۲۱
همایش روز بسیج اساتید در قم برگزار می‌شود
همایش اساتید بسیجی استان قم همزمان با سالروز شهادت دکتر چمران در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالرحیم علیزاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید دکتر مصطفی چمران گفت: 31 خرداد سالروز شهادت این بزرگمرد تاریخ ایران است و به همین مناسبت این روز به عنوان روز بسیج اساتید نامگذاری شده است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان قم بیان کرد: در راستای تبیین جایگاه شهادت در بین اساتید و گرامیداشت خدمات ارزشمند آنان در حوزه علم و معرفت و اعتلای انقلاب اسلامی، سازمان بسیج اساتید مقارن با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) همایشی را با عنوان «رسالت بسیج اساتید و منویات مقام معظم رهبری» برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در این برنامه که روز دوشنبه 31 خرداد ماه و با حضور اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان قم برگزار می‌شود، یاد شهدای هسته‌ای و به خصوص استاد شهید مجید شهریاری به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج اساتید کشور گرامی داشته خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه این مراسم در تالار غدیر دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می‌شود گفت: در همایش ضمن استفاده از سخنان حجت‌الاسلام آشتیانی از شخصیت علمی، اخلاقی و مجاهدت‌های مخلصانه این استاد بسیجی در سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز