مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم عنوان کرد

تعریف ۷۱۹ پروژه عمرانی در بودجه سال جاری شهرداری قم

۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۱:۳۶
کد خبر: ۴۲۰۰۲۲
تعریف ۷۱۹ پروژه عمرانی در بودجه سال جاری شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: در بودجه سال جاری شهرداری قم 719 پروژه عمرانی تعریف شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به وظایف شهرداری در امور مدیریت شهری اظهار کرد: در شهرداری بالغ بر 300 نوع وظیفه سازمانی وجود دارد و با توجه به عدم وجود مدیریت واحد شهری در اجرای این وظایف مشکلاتی بین ادارات رخ می دهد.

وی تداخل برخی وظایف سازمانی شهرداری با عملکرد ادارات را مورد توجه قرار داد و افزود: به عنوان مثال در بخش تأمین آسفالت معابر زمانی که بدون هماهنگی اقدامات ادارات صورت می‌گیرد عدم رضایتمندی مردم به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل نظارت بر امور عمرانی و ساختمانی شهرداری قم در ادامه سخنان خود کاهش پروانه‌های ساختمانی در سه سال اخیر را یادآور شد و گفت: با این وجود مدیریت شهری سعی داشته تأمین منابع مالی از روش‌های دیگر صورت گیرد و با ایجاد درآمد پایدار فعالیت‌های شهری با قوت پیش رود.

وی با اشاره به بودجه سالیانه شهرداری و رشد قابل توجه آن تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری از محل منابع داخلی هزار و 338 میلیارد تومان بوده که 294 میلیارد تومان جاری و بیش از هزار میلیارد تومان آن هم عمرانی است.

حلوایی‌زاده با اشاره به جزئیات بودجه امسال شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بودجه امسال، در این زمینه برنامه‌ریزی برای تعریف و تکمیل پروژه‌ها در 719 کد پروژه صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سعی داریم تمام امکانات و نیازمندی‌های پروژه‌ها از تولیدات داخلی تأمین شود و عمدتاً در تمام پروژه‌ها این امر صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز