استاندار قم:

بدون تغییر باورها اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۵:۲۲
کد خبر: ۴۲۰۵۷۹
بدون تغییر باورها اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست
استاندار قم گفت:‌ بدون تغییر باورها تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست و تغییر نگاه مسؤولان از مفهوم اقتصاد مقاومتی یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به شیوه مطلوبی به بدنه جامعه اسلامی ابلاغ شده است، اظهار کرد: پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه‌سنجی و نیازسنجی است.

وی با تاکید بر اینکه هر فرد باید اقتصاد مقاومتی را در امور روزانه خود مورد توجه قرار دهد، اضافه کرد: بدون تغییر باورها تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست و تغییر نگاه مسؤولان از مفهوم اقتصاد مقاومتی یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه اسلامی است.

استاندار قم با اشاره به اینکه پروژه محمودنژاد با استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهری پیشرفت مطلوبی داشته است، تصریح کرد: پروژه عمار یاسر بدون تملک و جابه‌جایی تاسیسات نیز قابل اجرا بوده است، برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قم باید نسبت به پروژه‌های و برنامه‌های اجرایی مختلف نگاه بهینه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملکرد در حوزه اقتصاد مقاومتی احساس وظیفه ملی است باید نگاه فراسازمانی و ملی به موضوع اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

صادقی با بیان اینکه در تامین امنیت جامعه اسلامی افراد بسیاری سهیم هستند، گفت: این افراد مورد حمایت عنایت خداوند متعال بوده که توانسته احساس امنیت را برای مردم فراهم سازند زیرا اگر چشم بینا و نگاه ژرف این افراد نبود رخدادهای بسیار ناگواری در کشور مشاهده می‌شد.

وی تذکر لسانی برای عملکرد بهینه و درست را یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست و عنوان کرد: اقشار مختلف باید در راستای ترویج آموزه‌های اقتصاد مقاومتی نگاهی اعتقادی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز