مدیرکل استاندارد استان قم:

۱۶ درصد وسایل تفریحی در قم استاندارد نیست

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵:۰۹
کد خبر: ۴۲۰۵۸۸
۱۶ درصد وسایل تفریحی در قم استاندارد نیست
مدیرکل استاندارد استان قم گفت: 137 وسیله تفریحی در شهربازی‌های قم وجود دارد که 84 درصد آنها مورد تأیید استاندارد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ منصور فرزانه در شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد‌(ع) برگزار شد، با اشاره به تعداد شهربازی‌های قم اظهار کرد: 24 مجموعه شهربازی در قم وجود دارد که از این تعداد 14 مورد فعال است و 10 مورد نیز به صورت فصلی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 137 وسیله تفریحی در شهربازی‌های قم فعال است، تصریح کرد: از این شمار وسیله تفریحی تنها 84 درصد آنها مورد تأیید استاندارد واقع شده است.

مدیرکل استاندارد استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به وضعیت نامطلوب برخی از تجهیزات تفریحی در بوستان‌ها گفت: نبود کفپوش مناسب، نداشتن محافظ، تیز بودن برخی وسایل تفریحی و ... از جمله مواردی است که در اماکن تفریحی وجود دارد و نظارتی بر آن نمی‌شود.

فرزانه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 39 جایگاه CNG در استان قم گفت: از این تعداد فقط 31 جایگاه، دارای تأییدیه استاندارد است.

وی با بیان اینکه پنج جایگاه CNG دیگر در حال انجام مراحل استانداردسازی و اخذ گواهی استاندارد هستند، تصریح کرد: پرونده سه جایگاه دیگر نیز به دلیل همکاری نکردن با اداره استاندارد، به مراجع قضایی برای صدور حکم ارسال شد.

مدیرکل استاندارد قم با اشاره به استانداردسازی اجباری جایگاه‌های CNG خاطرنشان کرد: این طرح از سال 92 آغاز شده و نظارت بر استاندارد بودن این جایگاه‌ها به سازمان استاندارد واگذار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز