استفاده از ظرفیت رسانه ها یکی از ابزارهای بسیار مهم پلیس است

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۰:۱۸
کد خبر: ۴۲۰۶۴۴
استفاده از ظرفیت رسانه ها یکی از ابزارهای بسیار مهم پلیس است
فرمانده انتظامی استان گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ها یکی از ابزارهای بسیار مهم پلیس است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار" کاظم مجتبایی" در بازدید دانشجویان دوره دافوس از استودیو خبر پلیس قم اظهار داشت: استفاده از ظرفیت رسانه ها یکی از ابزارهای بسیار مهم پلیس است که اهتمام به این موضوع باعث ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین ارتقاء جایگاه و منزلت پلیس می شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاه سازی به موقع از طریق استودیو خبر پلیس،این فرصت و ظرفیت را مهم ارزیابی کرد و افزود: دامنه حرکتی پلیس بر مدار استودیو خبر پلیس به گونه ای است که باعث جلب اعتماد عمومی شده و مردم مرتباً در جریان اقدامات و عملکرد این نیرو قرار می گیرند، بویژه اینکه این پروژه تنها کارکرد خبری ندارد و در بحث آموزش به مردم و هشدارهای پلیس از این طریق بسیار کمک کننده و مفید است.

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان دوره دافوس این دوره را برای فرماندهان، کلیدی خواند و افزود: یکی از اهداف مهم سفر به استان قم و بازدید از اطاق بحران، مانیتورینگ و استودیو خبر پلیس، آشنایی با گزارش دهی است که از الزامات پلیس بوده و اساس و شاکله اقدامات پلیس را شامل می شود.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: بحمدالله پلیس قم توانسته با ارتباط و تعامل بسیار خوبی که با مردم و دستگاه های مرتبط و همسو داشته است موفقیت های خوبی را کسب کند و در کارنامه یگانی خود رتبه های برتر کشوری را به ثبت برساند.

سردار مجتبایی در پایان سخنان خود در تشریح اقدامات مانیتورینگ فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هم اکنون تعداد زیادی دوربین در سطح شهر قم وجود دارد که از همین مرکز پایش انجام و تخلفات ثبت و برگه جریمه صادر می شود و در اسرع وقت طی مراسلات پستی به درب منزل افرادی که مرتکب تخلف شده اند، تحویل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز