معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم مطرح کرد

کنترل مستمر پروژه تقاطع ۳ سطحه ۱۵ خرداد قم تا زمان تکمیل

۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۷:۴۶
کد خبر: ۴۲۱۲۹۳
کنترل مستمر پروژه تقاطع ۳ سطحه ۱۵ خرداد قم تا زمان تکمیل
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم از کنترل مستمر روند تکمیل پروژه تقاطع سه سطحه ۱۵ خرداد ـ عمار یاسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر، اظهار کرد: این پروژه به دلایل مختلفی از زمان‌بندی مشخص شده برای افتتاح عقب مانده و در حال حاضر تاخیری چندماهه در بهره‌برداری دارد.

وی ادامه داد: با تدبیر مدیریت شهری این پروژه از حالت غیرفعال خارج شده و در بخش‌های مختلف فعال شده است و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سعی داریم اوایل نیمه دوم سال آن را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون شهردار قم تداخل تاسیسات زیربنایی و خطوط آب و فاضلاب در مسیر پروژه را از جمله دلایل ایجاد تاخیر در تکمیل آن عنوان کرد و افزود: متاسفانه پیش از آغاز پروژه در خصوص جابه‌جایی خطوط تاسیساتی تصمیم‌گیری نشده بوده و این مسئله روند تکمیل را با معضل روبه‌رو کرده بود.

وی کنترل و بازدید مستمر پروژه برای تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از آن را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه در حال حاضر نزدیک به 70درصد پیشرفت دارد و در جبهه‌های کاری مختلف بیش از 80 نفر فعال هستند.

قاری قرآن اعتبار پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر را بیش از 100 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این مبلغ شامل اجرای پروژه و تملکات است که بخش عمده آن صورت گرفته است.

نظر شما