رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

رد رشوه ۵ میلیونی از سوی مأموران پلیس قم

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۶:۵۸
کد خبر: ۴۲۲۰۷۸
رد رشوه ۵ میلیونی از سوی مأموران پلیس قم
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم از امتناع مأموران پلیس قم از دریافت رشوه‌های 5 میلیون ریالی، 100 دلاری و کارت بانکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ سید محمد سیف زاده اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی بخش خلجستان با توجه به دریافت خبری مبنی بر ایجاد آلودگی صوتی و جریحه‌دار کردن عفت عمومی در یک خانه‌باغ، با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و  هشت نفر را به اتهام موارد فوق دستگیر کردند.

وی گفت: در این مأموریت یکی از متهمان مبلغ 5 میلیون ریال وجه نقد برای رهایی از چنگال قانون پیشنهاد کرده که با امتناع پلیس صورتجلسه و ضمیمه پرونده می‌شود.

سرهنگ سیف زاده در ادامه به رد رشوه مأمور پلیس راه استان قم اشاره کرد و گفت: یک مأمور وظیفه‌شناس در یکی از محورهای مواصلاتی استان به راننده یک دستگاه خودرو پراید به علت ارتکاب دو تخلف همزمان سبقت و سرعت غیر مجاز دستور ایست داده که پس از توقف، راننده برای چشم پوشی مأمور مبلغ یک میلیون ریال وجه نقد پیشنهاد کرده که با امتناع پلیس مواجه و متهم به دادسرا معرفی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به رد رشوه یکی از مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، تصریح کرد: مأموران این پلیس با همکاری واحد سگ موادیاب در اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای ورودی به استان قم راننده یک دستگاه اتوبوس را به علت همراه داشتن مقادیری موادمخدر دستگیر که وی برای رهایی از قانون مبلغ 100 دلار پیشنهاد می‌کند که با امتناع پلیس و ضمن تنظیم صورتجلسه، متهم تحویل مرجع قضائی استان می‌شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: دو تن از مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم نیز یک دستگاه خودرو سواری به رانندگی یک تبعه خارجی متوقف و نامبرده که فاقد گواهینامه بوده، یک کارت عابر بانک با رمز مربوطه به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داده که از دریافت آن امتناع و ضمن تنظیم صورتجلسه، متهم تحویل مرجع قضائی استان می‌شود.

نظر شما