امام جمعه قم:

مسئولان باید در راستای حفظ جان سربازان میهن تدبیر لازم را داشته باشند

۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۲۰۷۹
مسئولان باید در راستای حفظ جان سربازان میهن تدبیر لازم را داشته باشند
امام جمعه قم به جان باختن تعدادی از سربازان کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار غمباری بود و مسئولان باید در راستای حفظ جان فرزندان میهن تدبیر لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به اهمیت تقوای الهی گفت: تقوا موجب پایان دادن به بمب بست ها شده و هدایت الهی را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه به فرارسیدن شب های قدر اشاره کرد و گفت: باید در این شب به قرآن و فهم آن توجه کرده و نهایت استفاده و بهره را از فضیلت این ایام ببریم.

امام جمعه قم بیان داشت: شب های قدر دارای فضیلت بسیاری است که نباید به راحتی این شب ها را از دست بدهیم و قدر این ایام را بدانیم.

آیت الله سعیدی در ادامه به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسیاری داشتند و یکی از فعال ترین افراد در تدوین قانون اساسی بودند.

وی افزود: شهید بهشتی اسطوره عزت و افتخار بود و باید در راستای تبیین شخصیت این شهید والامقام و خدمات ارزشمندی که انجام دادند اطلاع رسانی شود.

امام جمعه قم همچنین به فرارسیدن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان روز کابوس صهیونیست ها است و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله سعیدی ابراز داشت: غالب سران کشورهای اسلامی از این فرصت روز جهانی قدس استفاده نکرده و به صهیونیست ها ضربه نمی زنند و گاها مشاهده می شود که زمزمه ارتباط با این رژیم غاصب را نیز دارند.

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود در ادامه اهداف آل یهود فعالیت می کند و همه این اقدامات در راستای نظر صهیونیست ها است تا بین کشورهای اسلامی جنگ انداخته و این خیانتی به کشورهای اسلامی است.

امام جمعه قم تاکید کرد: هر صدایی که بر خلاف مسیر ضد صهیونیستی بلند باشد، خیانت بزرگ است و روز قدس روزی است که در آن حرکتی در برابر سیاست های تفرقه انگیز است.

آیت الله سعیدی در ادامه به موضوع سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و گفت: حکومت بحرین در راستای تلاش برای هویت زدایی از جامعه است و در این زمینه رهبر شیعیان را سلب تابعیت کرده است.

وی افزود: طبق میثاق نامه سازمان ملل هیچ کشوری حق ندارد شهروند خود را سلب تابعیت کند که این اقدام خشم مردم و علما را در پی داشته است.

امام جمعه قم افزود: این اقدام موجب شد که حکام بحرین گام دیگری به سوی سرنگونی نظام دیکتاتوری خود بردارند و باید بحرین بداند که هیچ کس با توسل به زور نمی‌تواند مردم را از حق خود منصرف کند.

آیت الله سعیدی در پایان به جان باختن تعدادی از سربازان کشور اشاره کرد و گفت: این حادثه بسیار غمباری بود و مسئولان باید در راستای حفظ جان فرزندان میهن تدبیر لازم را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز