دستگیری ۲۲ سارق و ۶۱ خرده فروش مواد مخدر

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۴۴:۴۷
کد خبر: ۴۲۲۷۱۴
دستگیری ۲۲ سارق و ۶۱ خرده فروش مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری ۲۲ سارق و ۶۱ خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای دو طرح پلیس قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ هادی دیده‌ور اظهار داشت: طرح تلاش از سوی پلیس قم از بیست و سوم تا ۳۰ خردادماه با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح استان اجرا شد و در این طرح ۳۴ فروشنده مواد مخدر و ۷ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس بر اساس گزارشات مردمی و برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی استان دستگیر شدند.

وی گفت: طرح دوم پلیس استان قم که هر ماه و به صورت مستمر نیز ادامه خواهد داشت از بیست و نهم خردادماه تا سوم تیرماه به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: این طرح که برای جلوگیری از فعالیت مخرب توزیع کنندگان مواد مخدر اجرا شد ۲۷ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: برخورد پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر که مناطق را آلوده می‌کنند و هدفشان نابودی نسل جوان و خانواده‌هاست جدی است.

سرهنگ دیده‌ور ادامه داد: همشهریان گزارشات خود را در خصوص اراذل و اوباش، پاتوق استعمال مواد مخدر و فروشندگان مواد به شعبات مواد مخدر در کلانتری‌ها و یا پلیس مبارزه با مواد مخدر واقع در کلانتری ۱۱ شهداء و یا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در طرح‌های مذکور بیش از ۵۰ درصد سارقان دستگیر شده اعتیاد داشته‌اند، تصریح کرد: مردم براحتی می‌توانند گزارشات خود را بدون ذکر حتی نامشان در اختیار پلیس قرار داده و بدانند که ما حتی این گزارشات فاقد هویت را نیز بررسی می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان قم در ادامه با اشاره به فصل تابستان و حضور مردم در پارک‌ها و فضای سبز از خانواده‌ها خواست، از استعمال قلیان خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکات نامتعارف برخی راکبین موتورسیکلت که عمدتاً سنین زیر ۲۰ سال را شامل می‌شوند، بر لزوم اهتمام خانواده‌ها نسبت به آگاه سازی فرزندانشان تأکید کرد.

نظر شما