رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم خبر داد

ارائه خدمات به ۱۳۰۰ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ در شب قدر/انتقال دو مادر باردار به مراکز درمانی

۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۲:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۴۳۱
ارائه خدمات به ۱۳۰۰ نفر توسط اورژانس ۱۱۵ در شب قدر/انتقال دو مادر باردار به مراکز درمانی
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم بیان داشت: در این شب هزار و 216 نفر از شب زنده داران و عزاداران مورد معایه و درمان سرپایی قرار گرفته و 32 نفر نیز به دلیل جدی بودن بیماری آنها از قبیل، مشکلات قلبی، تنفسی و... به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا حسنی با اشاره به اقدامات اورژانس 115 قم در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان گفت: در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان نیز همانند شب نوزدهم نیروهای اورژانس 115 قم با استقرار در محل های مختلف نسبت به خدمات رسانی به شب زنده داران تلاش کردند.

وی افزود: نیروهای اورژانس در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مصلی قدس، گلزار شهدا، مسجد حضرت زینب(س)  پردیسان، مدرسه امام کاظم(ع)، حسینیه شهدا و... مستقر بوده و نسبت به ارئه خدمات تلاش داشتند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: در این شب 22 آمبولانس اورژانس 115 در محل های برگزاری مراسم شب قدر و اتوبوس آمبولانس نیز در میدان آستانه مستقر شده بود.

دکتر حسنی ابراز داشت: در این شب بیش از 60 نفر نیروی فنی، پزشکی، پرستاری و فوریت های پزشکی به خدمات رسانی می پرداختند که ظرفیت فوق علاوه برظرفیت عادی ومعمول سطح شهرواستان بود.

وی بیان داشت: در این شب هزار و 216 نفر از شب زنده داران و عزاداران مورد معایه و درمان سرپایی قرار گرفته و 32 نفر نیز به دلیل جدی بودن بیماری آنها از قبیل، مشکلات قلبی، تنفسی و... به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: شب گذشته دو مادر باردار نیز که در میان شب زنده داران و عزاداران بودند، توسط اورژانس 115 قم با مراقبت های ویژه به مراکز درمانی تخصصی منتقل شدند.

دکتر حسنی ادامه داد: همچنین ستاد فوریت های پزشکی با حضور مسئولان دستگاههای امدادی استان و با هماهنگی مدیریت درمان حرم در درمانگاه حرم مطهرحضرت معصومه(س) نیز تا سحر فعال بود.

نظر شما