استاندار قم:

با کمک خیرین مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان قم برطرف شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۲۵۴۱۸
با کمک خیرین مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان قم برطرف شود
استاندار قم گفت: امید است با همت خیرین و دلگرمی آنها بتوانیم نواقص را برطرف و شاهد یک پویایی و تحول عظیم در سطح استان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در مجمع خیرین سلامت استان قم که با حضور استاندار، فرماندار و جمعی از خیرین استان برگزار شد گفت: کمک به دیگران و انجام کار خیر یک توفیقی است که خداوند به هر کسی نمی‌دهد و شما باید قدر خود را بدانید و در گسترش این موضوع بکوشید.

وی گفت: خیرین با روح بلندی که دارند، حتی نیاز به تشکر هم ندارند و با همه توان تلاش می‌کنند و در راستای کارهای عام‌المنفعه قدم برمی‌دارند.

استاندار قم تصریح کرد: شرایط کشور برای اینکه بتواند به رشد و توسعه برسد و مسیری که مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تعیین کرده‌اند، محقق شود، نیازمند یک حرکت همگانی است که این امر یک زمینه خیر بوده که نصیب همه شده است.

وی گفت: اگر عقل مشترک و همت مشترک نباشد، نمی‌توانیم به وظایف خود عمل کنیم، مشارکت جدی از طریق تغییر نگرش امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صادقی بیان کرد: همه کمک کنند تا شاهد رشد و توسعه متوازن در استان و کشور باشیم و از همه کسانی که در عرصه سلامت تلاش می‌کنند، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی که اقدامات ارزشمندی را انجام داده، قدردانی می‌کنیم.

استاندار قم افزود: امید است با همت خیرین و دلگرمی آنها بتوانیم نواقص را برطرف کرده و شاهد یک پویایی و تحول عظیم در سطح استان باشیم.

وی همچنین به احداث بیمارستان فرقانی در قم اشاره کرد و گفت: از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی قم می‌خواهم که تلاش خود را مضاعف کرده تا این بیمارستان همزمان با هفته دولت افتتاح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز