شهریورماه امسال؛

دیدار تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و هنرمندان کشور برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۰:۵۷
کد خبر: ۴۲۵۴۹۴
دیدار تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و هنرمندان کشور برگزار می‌شود
مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور گفت: تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و منتخب پیشکسوتان اینترمیلان به ایران می‌آیند و بازی دوستانه‌ای با هنرمندان کشور برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین یاریار در نشست خبری قبل از بازی دوستانه تیم ملی فوتسال هنرمندان کشور با تیم منتخب داوران لیگ بر‌تر فوتبال که در هتل پارسیا قم برگزار شد با تقدیر از برگزارکنندگان این بازی دوستانه اظهار داشت: تیم ملی هنرمندان قرار بود بازی دوستانه‌ای با هدف کمک به یتیمان افغانستانی در قم، برگزار کند اما وقتی با پیشنهاد برگزاری مسابقه‌ای با تیم منتخب داوران لیگ بر‌تر کشور مواجه شدیم با این بازی موافقت شد و امیدواریم در این کار ارزشمند که با هدف بزرگداشت مرحوم صفایی داور پیشکسوت قمی برگزار می‌شود بتوانیم نقشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در آینده نیز برای برگزاری بازی دیگری با هدف کمک به یتیمان اتباع افغانستانی به قم خواهیم آمد، افزود: تیم هنرمندان در سطح کشور این هدف را دنبال می‌کنند تا به جوانان گوشزد کنند که کار خوب هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

تیم هنرمندان تاکنون ۵۰۵ بازی خیریه برگزار کرده است

مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور افزود: تیم هنرمندان تاکنون ۵۰۵ بازی خیریه در کشور برگزار کرده که البته هدف ما در برگزاری بازی‌های این چنینی تنها جمع آوری مبالغ زیاد کمک‌های مالی نیست؛ بلکه همین امر به خوبی‌ها و امر به معروف نیز هدف خیرخواهانه‌ای دنبال می‌کنند.

وی افزود: تیم ملی هنرمندان کشور تاکنون ۴۵۵ بازی در داخل کشور و ۵۵ بازدید در خارج از کشور برگزار کرده است.

یاریار ادامه داد: تیم هنرمندان که از ۱۵ سال قبل تا کنون فعالیت خود را بدون هیچگونه بودجه دولتی ادامه داده است در حقیقت بنیانگذار بازی‌های عام المنفعه در کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دعوت از تیم ستارگان جهان در سال گذشته و برگزاری بازی دوستانه‌ای با این تیم اظهار داشت: با وجود همه کارشکنی‌هایی که در این مسیر صورت گرفته بود اما این بازی به خوبی انجام شد، هرچند برخی مسئولان در این زمینه تعامل و همکاری خوبی با ما نداشتند.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا در روز چهارم شهریور تیم دوم منتخب ستارگان جهان به ایران بیاید، افزود: در ۲۱ آبان ماه سال جاری نیز تیم منتخب پیشکسوتان اینترمیلان به ایران خواهند آمد و بازی دوستانه با هنرمندان کشور برگزار خواهند کرد.

وی عنوان کرد: برخی از شهرهای کشور همانند ساری، تبریز و تهران برای برگزاری این مسابقه اعلام آمادگی کرده‌اند که ما دوست داریم یکی از این دو بازی در شهر قم برگزار شود که امیدواریم این امر محقق شود هرچند که می‌دانیم قم در زمینه زیرساخت‌های گردشگری همانند هتل با کمبودهایی مواجه است.

برگزاری المپیک هنرمندان جهان

یاریار ادامه داد: برگزاری المپیک هنرمندان جهان در برنامه درازمدت ماست که در صورت محقق شدن این امر ظرفیت بسیار عظیمی برای هنرمندان دنیا به وجود خواهد آمد تا از این طریق بتوانند صدای واحد خود را از فضاهای مجازی و حقیقی به گوش مخاطبان و علاقمندان خود در سراسر دنیا برسانند که این اتفاق بزرگی در عرصه فرهنگ اجتماعی دنیا خواهد بود.

وی در خصوص آمادگی تیم هنرمندان کشور نیز اظهار داشت: برای برگزاری هر بازی از هنرمندان کشور جهت حضور در تیم ملی هنرمندان دعوت به عمل می‌آید و نباید این تیم را دست کم گرفت.

مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور با بیان اینکه در حال حاضر تیم والیبال و فوتسال بانوان و آقایان هنرمند فعالیت دارند، افزود: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا ۶ رشته ورزشی دیگر را نیز برای هنرمندان راه‌اندازی کنیم.

وی بیان داشت: در بازی روز یکشنبه بین تیم هنرمندان کشور و تیم منتخب داوران لیگ بر‌تر که در قم برگزار می‌شود هنرمندانی همچون مهدی امینی خواه، سید جواد هاشمی، محسن تنابنده، خشایار راد و برخی دیگر از هنرمندان به همراه سه تن از فوتبالیست‌های کشور از جمله ابراهیم میرزاپور، کاظم محمدی و مهدی صالح‌پور حضور خواهند داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز