مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

جرائم تامین اجتماعی واحدهای صنعتی خوش حساب قم بخشیده می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۵:۴۰
کد خبر: ۴۲۶۱۲۲
جرائم تامین اجتماعی واحدهای صنعتی خوش حساب قم بخشیده می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از اتخاذ تمهیدات لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی استان در راستای حمایت جدی و کاهش بار مالی بر واحدهای صنعتی در قم خبر داد و گفت: جرائم تامین اجتماعی واحدهای صنعتی خوش حساب قم بخشیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار، جرائم تامین اجتماعی واحدهای صنعتی خوش حساب که طی سالیان اخیر به دلایل مختلف با مشکلاتی رو در رو بوده‌اند می‌توانند از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

وی افزود: این بخشودگی همچنین شامل واحدهای صنعتی که به‌دلیل وقوع حوادث غیر مترقبه و یا آثار مالی تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و نوسانات ارزی که تأثیر مستقیم در فعالیت‌ها و تولیدات کارگاه‌های مشمول داشته و طی دوره مشخص منجر به تعطیلی موقت، رکود فعالیت یا نیمه فعال شدن آنها شده و مانع انجام تکالیف مقرر شده است، می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: کارفرمایان بخش صنعت استان می‌توانند با مراجعه به شعبات تامین اجتماعی استان و همچنین ارائه مدارک و مستندات خود از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی توجه به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و پذیرش منطقی خواسته‌های صنعتگران در عدم توانایی پرداخت تکالیف و جریمه‌های مربوطه به تامین اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: کارفرمایان مشمول این طرح می‌توانند در کنار استفاده از بخشودگی جرائم از مقررات خرید دین نیز همزمان بهره‌مند شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز