هیات امنای ۲۰ یادمان شهدای گمنام در قم تشکیل شده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۴:۴۰
کد خبر: ۴۲۶۱۴۹
هیات امنای ۲۰ یادمان شهدای گمنام در قم تشکیل شده است
مدیرکل حفظ آثار و دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم از تشکیل هیات امنای 20 یادمان شهدای گمنام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم قم، احمد حسینی در آیین معارفه رئیس هیات امنای یادمان شهدای گمنام شهر کهک افزود: تشکیل هیات امنای حرم شهیدان گمنام، گامی ارزشمند در راستای تعظیم مقام شهدای عزیز، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ساماندهی و سرعت بخشی به ساخت حرم یادمان مزبور در یک بازه زمانی مشخص خواهد بود.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل هیات امنای یادمان شهیدان گمنام طبق آیین نامه اداره، حفظ، نگهداری و بهره برداری یادمان های عمومی شهدای گمنام دفاع مقدس کشور تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، حکم انتصاب حمیدرضا جعفری بخشدار کهک از سوی رضا سیار فرماندار قم به سمت رئیس هیات امنای یادمان شهدای گمنام کهک، توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم به وی اعطا شد. 

این جلسه با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کهک و نمایندگان سپاه، ناجا و بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان در دفتر امام جمعه کهک برگزار شد. 

پیش از این نیز طی حکمی مشابه از سوی رضا سیار فرماندار قم، سید داوود حاجی حسینی بخشدار خلجستان به عنوان رئیس هیات امنای یادمان دو شهید گمنام شهر دستجرد منصوب شده بود. 

دو شهید گمنام شهر کهک در آخرین روزهای اسفند سال گذشته و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسم باشکوهی در این شهر خاکسپاری شدند.

لازم به ذکر است که فرماندار قم نیز با صدور حکمی از سوی سید مهدی صادقی استاندار قم به عنوان رئیس هیات امنای حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) منصوب شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز