مدافع سابق مس به صبای قم پیوست

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۹:۰۴
کد خبر: ۴۲۷۲۴۸
مدافع سابق مس به صبای قم پیوست
مدافع بلند قامت سابق مس و بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با عقد قراردادی رسمی برای حضور در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به صبای قم پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در حالی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارم مردادماه رسما آغاز می‌شود، صبای قم آخرین تیمی است که تازه فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات لیگ جدید آغاز کرده و برای رویارویی با حریفان آماده می‌شود.

نماینده فوتبال استان قم امسال با هدایت عبدالصمد مرفاوی در مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد و برای اینکه بتواند یکی از تیم‌های موفق لیگ جدید باشد، در دو روز اخیر تمام توان خود را برای جذب بازیکنان موثر و توانمند به کار گرفته است.

صبای قم در فاصله کمتر از سه هفته تا نخستین مسابقه خود در فصل جدید بازی‌های لیگ برتر علاوه بر تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی و موفق فصل گذشته خود، یک بازیکن جدید دیگر را به خدمت گرفت تا با حضور وی کمربند خط دفاعی خود را بیش از پیش محکم کند.

علیرضا ابراهیمی خرید جدید تیم فوتبال صبای قم برای شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است، بازیکنی که تخصص بازی در خط دفاعی را دارد و با قامتی بلند یکی از مدافعان جدید نماینده فوتبال قم در مصاف با رقبای لیگ برتری خواهد بود.

ابراهیمی بازیکنی با اصالت کرمانی است که فوتبال خود را از تیم فوتبال مس سرچمشه کرمان آغاز کرده است و بعد از آن سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال‌صنعتی خوزستان را نیز دارد، تیمی که با آن توانست چهار سال قبل در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با هدایت مجید باقری‌نیا خوش درخشیده و مجوز صعود به رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج‌فارس را نیز با تمام توان به دست بیاورد.

مدافع جدید تیم فوتبال صبای قم بعد از درخشش در تیم استقلال‌صنعتی خوزستان بار دیگر به شهر خود یعنی کرمان بازگشت و با پیشنهاد تیم فوتبال مس کرمان برای این تیم به میدان رفت تا اینکه قضیه معافیت‌های خدمت سربازی در سال 1393 بر سر زبان‌ها افتاد و علیرضا ابراهیمی نیز درگیر این موضوع شد.

ابراهیمی به خاطر باطل شدن کارت معافیت از خدمت سربازی خود مجبور به ترک تیم فوتبال مس کرمان شد و برای گذران خدمت سربازی به تیم دسته اولی نیروی زمینی تهران پیوست و اکنون بعد از پایان این دوران و گرفتن کارت پایان خدمت، به عنوان بازیکن آزاد با صبای قم به توافق رسید.

این مدافع بلند قامت در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس برای تیم فوتبال صبای قم به میدان خواهد رفت تا خلاء بازیکنانی که در فصل گذشته در خط دفاعی عضو صبای قم بودند را پر کند و بدین‌ترتیب در لیگ برتر به میدان برود در حالی که لیگ جدید از روز چهارم مردادماه آغاز می‌شود و قرعه‌‌کشی لیگ برتر نیز روز بیستم تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز