مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد

دستگیری باند متکدیان در قم

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۰:۵۹
کد خبر: ۴۲۷۲۵۶
دستگیری باند متکدیان در قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از جمع آوری باند متکدیان در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمدرضا شفیعی با اشاره به رصد فعالیت برخی متکدیان در شهر اظهار کرد: مدتی بود که افرادی به صورت منسجم و تیمی در خیابان‌های اصلی و چهارراه‌های پرتراکم شهر اقدام به تکدی‌گری می‌کردند که این مساله حساسیت مجموعه نیروهای تخلفات شهری شهرداری را به خود جلب کرده بود.

وی ادامه داد: در این زمینه با پیگیری و بررسی در صدد پیدا کردن محل زندگی و استقرار این افراد بودیم که با تلاش و پیگیری نیروهای تخلفات شهری روز گذشته محل زندگی این افراد مشخص شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از دستگیری این باند متکدیان خبر داد و افزود: محل زندگی و استقرار این افراد در بوستان لاله بود که به صورت تیمی در نقاط پرتردد شهر فعالیت می کردند.

وی خاطر نشان کرد: این باند متشکل از 17 زن، مرد و بچه بوده است که با هماهنگی مقام قضایی جمع آوری و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

شفیعی درآمد این افراد به صورت تیمی را روزانه بین 600 تا 700 هزار تومان ذکر کرد و افزود: این افراد در حدود یک ماه در قم مشغول فعالیت بودند که مقام قضایی از تمام این افراد تعهد خروج از شهر را گرفته است و ظرف چند روز آینده این گروه باید از قم خارج شوند.

وی تصریح کرد: همچنین تعدادی از این افراد اعتیاد به مواد مخدر داشته اند که آنها نیز تحویل نهادهای مربوطه شده اند.

نظر شما