رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم:

آمادگی اورژانس ۱۱۵ قم در تعطیلات عید سعید فطر/استقرار ۱۰ آمبولانس همزمان با برگزاری نماز عید فطر

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۷:۱۹
کد خبر: ۴۲۷۴۵۶
آمادگی اورژانس ۱۱۵ قم در تعطیلات عید سعید فطر/استقرار ۱۰ آمبولانس همزمان با برگزاری نماز عید فطر
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم به برپایی نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: اورژانس 115 قم همزمان با عید سعید فطر نیز با استقرار 10 دستگاه آمبولانس در اطراف حرم مطهر، مصلی قدس و مسجد مقدس جمکران به نمازگزاران نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا حسنی با اشاره به برنامه های اورژانس 115 قم همزمان با تعطیلات عید سعید فطر گفت: اورژانس 115 قم در ادامه تعطیلات تابستانی و در موج دوم سفرهای مردم درآمادگی کامل به سر برده و همواره در خدمات رسانی تلاش خواهد کرد.

وی عنوان داشت: تمامی آمبولانس ها در حاشیه امن جاده ها مستقر بوده و در طی این چند روز تعطیلات خدمات رسانی خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن بتوانند خودشان را به صحنه تصادف برسانند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم ادامه داد: تمامی آمبولانس ها، موتورلانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد به همراه نیروهای اورژانس 115 در آمادگی کامل به سر برده و به زائران و مسافران خدمات رسانی می کنند.

دکتر حسنی به برپایی نماز عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: اورژانس 115 قم همزمان با عید سعید فطر نیز با استقرار 10 دستگاه آمبولانس در اطراف حرم مطهر، مصلی قدس و مسجد مقدس جمکران به نمازگزاران نیز خدمات رسانی خواهند کرد.

 

نظر شما