ارابه مرگ این بار نوجوان۱۶ساله را به کام مرگ کشاند

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۲۹۹
ارابه مرگ این بار نوجوان۱۶ساله را به کام مرگ کشاند
متاسفانه بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با مانع یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در تشریح این تصادف گفت: در محور کهک به قم شاهد برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با جدول کنار خیابان بودیم که این تصادف تلفات جانی به همراه داشت.

مهدی فراهانی ابراز داشت: پس از این تصادف عوامل اورژانس ۱۱۵ قم در کمترین زمان ممکن خودشان را به محل حادثه رساندند تا بتوانند خدمات رسانی کنند.

وی افزود: با وجود حضور به موقع عوامل اورژانس و تلاش های سرسختانه و نفس گیر عوامل اورژانس متاسفانه راکب موتورسیکلت که یک نوجوان ۱۶ ساله بود جان خود را از دست داد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه برای این تصادف دو دستگاه آمبولانس اعزام شد گفت: سرنشین این موتورسیکلت هم که نوجوان ۱۵ ساله بود به شدت مجروح شد که با حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به مراکز درمانی منتقل شد

فراهانی به دیگر تصادف امروز یک دستگاه موتورسیکلت در کهک اشاره کرد و ابراز داشت: ظهر روز جمعه نیز بر اثر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در محور کهک یک آقای حدودا ۳۰ ساله به شدت مصدوم می شود که عوامل اورژانس ۱۱۵ قم به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: پس از بررسی عوامل زمینی با توجه به وخامت حال مجروح درخواست بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ قم می شود که این مصدوم نیز با بالگرد به مراکز درمانی قم منتقل  شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز