راهپیمایی روز ملی حجاب در قم برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۴۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۹۵۸۱
راهپیمایی روز ملی حجاب در قم برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم از برگزاری راهپیمایی روز ملی حجاب در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، معصومه ظهیری روز دوشنبه در جلسه عفاف و حجاب در فرمانداری قم تصریح کرد: بانوان مسلمان مطالبه گر این نکته هستند که قوانین در فضای مجازی برای کنترل بی حجابی و بد حجابی اجرایی شود. 

وی افزود:هیچ کدام از این صفحات که به زنان مسلمان نسبت داده می شود برای آنان نیست، از این رو همه زنان اعلام می کنند باید جلوی این اقدام ها در شبکه های مجازی گرفته شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه آرمان های زنان مسلمان زندگی سالم و پایدار است گفت: باید در فضاهای مجازی نگاه جنسیتی بین زن و مرد را تبدیل به نگاه والای انسانی و تمام توانمندی هایی که خداوند به انسان داده است را بیان کنیم.

وی ادامه داد: زنان مسلمان به دنبال زندگی اجتماعی سالم و حرکت در صراط مستقیم هستند.

ظهیری با اشاره به اینکه حجاب زن حق الهی است گفت: زنان این حق الله را گرامی داشته و نسبت به ترویج آن و انتقال آن به نسل آینده باید تلاش کنند.

وی بیان داشت: حجاب ارزشی از ارزش های الهی است که انقلاب اسلامی به قیمت آن خون شهدا را نثار کرد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم، حضرت زینب(س) را الگوی زنان مسلمان برشمرد و گفت: این بانو با حجاب خویش در صحنه های مختلف حضور پیدا کرد و تمام رفتار و کردار ایشان الگویی برای بانوان است.

ظهیری ادامه داد: امروز نیز بسیاری از مردان برای دفاع از حرم این بانو به شهادت می رسند تا از حریم ملکوتی حضرت زینب(س) پاسداری کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی حجاب و عفاف در قم که عصر امروز برگزار می شود گفت: زنان استان قم مدافع و پاسدار ارزش های اسلامی بوده و به نمایندگی از سایر بانوان در این راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد و پیام آن را که برگرفته از انقلاب اسلامی است به جهانیان صادر می کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روزملی حجاب و عفاف از ساعت 18 امروز از مسیر های مختلف از جمله میدان روح الله و ورزشگاه شهید حیدریان به سمت بوستان نجمه خاتون(س) و خیابان امامزاده ابر اهیم(ع) به سمت امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز