مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خبر داد

ارائه ۵۰۲ هزار خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی در قم

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۲:۳۴
کد خبر: ۴۳۰۱۴۲
ارائه ۵۰۲ هزار خدمت به بیمه شدگان تامین اجتماعی در قم
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: ‌بهار امسال بیش از 502 هزار بار مراجعه به 4 مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان انجام شده که از این تعداد بیش از 142 هزار بار مراجعه مربوط به بیمارستان امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، داود علیمحمدی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به محاسبه عملکرد مجموعه مدیریت درمان استان قم در ارائه خدمت درمانی به بیمه شدگان در مراکز ملکی، شاهد رشد 16 درصدی عملکرد در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: بهار امسال بیش از 502 هزار بار مراجعه به چهار مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان قم انجام شده است که از این تعداد بیش از 142 هزار بار، بیمه شدگان به بیمارستان امام رضا(ع) برای دریافت خدمت کلینیکی و پاراکلینیکی مراجعه کرده‌اند.

علیمحمدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی تامین اجتماعی بیش از 70 درصد از طریق درمان غیرمستقیم و مراکز طرف قرارداد انجام می‌شود، اظهار کرد: همکارانم در مراکز درمانی ملکی با تمام توان و ظرفیت موجود به بیمه شدگان خدمت ارائه می‌دهند و امیدواریم با فعال کردن ظرفیت‌های باقیمانده بیمارستان امام رضا(ع) شاهد رشد بیشتری در خدمت به قشر مولد و تلاشگر جامعه باشیم.

وی افزود: در سه ماه نخست امسال بیش از 861 نوزاد در بیمارستان امام رضا(ع) متولد شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

علیمحمدی خاطرنشان کرد: در بهار امسال نزدیک به سه هزار خدمت بستری به بیماران در بیمارستان تامین اجتماعی انجام شده است که از این تعداد 2 هزار و 201 بیمار خدمت جراحی دریافت کرده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم‌ ضریب اشغال تخت بیمارستان ١٢٠ تختخوابی تامین اجتماعی قم را در بهار امسال 83 درصد اعلام کرد و گفت: این رقم نشان دهنده رشد 14 درصدی نسبت به سال گذشته است.

انتهای پیام/2258/ز

 

نظر شما