رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم:

تلاش ۹ جودوکار قم برای حضوردر آوردگاه رقابت های آسیایی هندوستان

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۶:۰۷
کد خبر: ۴۳۲۶۲۶
تلاش ۹ جودوکار قم برای حضوردر آوردگاه رقابت های آسیایی هندوستان
رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم گفت: 9 جودو کار در قالب تیم هیئت جودو و کوراش استان قم برای کسب سهیمه حضور در رقابت های آسیایی 2016 هندوستان در رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور بروی تشک خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیزاده  اظهار داشت: برگزاری رقابت های قهرمانی کشور از جمله اقداماتی است که هر ساله در تقویم ورزشی فدراسیون جودو و کوراش ایران تدوین و به میزبانی استانی که آمادگی برگزاری آنرا داشته است برگزار می شود.

وی بیان کرد: برهمین اساس و با توجه به اعلام آمادگی استان سمنان در موردمیزبانی از نوجوانان جودو کار برتر استان ها در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی این شهر طی روزهای 31 الی اول مردادماه سال جاری عهده دار برگزاری این رقابت ها است.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم عنوان کرد: ورزشگاه غدیر سمنان در حالی روزهای 29، 30 و 31 تیر و یکم مرداد میزبانی سی و ششمین دوره قهرمانی و انتخابی تیم ملی نوجوانان پسر را برعهد دارد که این رقابت ها به مناسبت گرامی‌داشت شهیدان جودوکار مدافع حرم استان سمنان محمدحسین حمزه و محمد طحان به انجام خواهد رسید.

علیزاده با طرح این موضوع که این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار می شود تاکید کرد: این مسابقات در 9 وزن برگزار خواهد شد و تیم جودو نوجوانان استان قم با ترکیبی کامل و در تمامی اوزان در این رقابت ها حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: این رقابت ها بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی جودو برگزار می شود و طبق اعلام فدراسیون جودو ایران از ورزشکاران حاضر در این مسابقات آزمایش دوپینگ گرفته می شود.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم با اشاره به این مطلب که کمیته فنی تیم های ملی نفرات برتر را به اردوی تیم ملی دعوت می کند ادامه داد: مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی دختران و پسران آسیا شهریور ماه سال 95 در کشور هندوستان برگزار می شود.

علیزاده افزود: مجید حسنی دروزن منهای 46، میلاد سالاری فر منهای 50، قاسم رضا قلی گل منهای 55، علیرضا رضایی منهای 60، حسین طالبی در وزن منهای 66، مهدی باقری منهای 73،

علی ملا منهای 81، میلاد قربانی منهای 90 و علیرضا فرماسپی 90+ ترکیب تیم قم را تشکیل می دهند که یوسف فرج الهی به عنوان مربی و علی اصغر باقری سرپرستی این تیم را برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز