استاندار قم تاکید کرد

کارگروه گسترش فرهنگ عمومی اقتصاد مقاومتی در قم تشکیل شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۳:۲۱
کد خبر: ۴۳۳۷۷۲
کارگروه گسترش فرهنگ عمومی اقتصاد مقاومتی در قم تشکیل شود
استاندار قم گفت: در راستای تغییر نگاه‌ها به موضوع اقتصاد مقاومتی باید کارگروه گسترش فرهنگ عمومی اقتصاد مقاومتی را تشکیل دهیم تا بتوانیم این فرهنگ را در اقشار مختلف جامعه اسلامی ترویج دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در جلسه قرارگاه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، از برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان استان قم یاد و اظهار کرد: با وجود توانمندی‌های نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم بتوانیم از این ظرفیت در پیشبرد اهداف استانی استفاده مطلوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به تغییر نگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی باید نسبت به جوهره این موضوع آگاه شده تا بتوانیم به نتایج راهبردی و عملیاتی مورد نظر برسیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی به صورت ویژه نیازمند تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: در راستای تغییر نگاه‌ها به موضوع اقتصاد مقاومتی و رسیدن به دستاوردهای اقتصادی مطلوب باید کارگروه گسترش فرهنگ عمومی اقتصاد مقاومتی را تشکیل دهیم تا با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و افراد کارشناس بتوانیم این فرهنگ را در اقشار مختلف جامعه اسلامی ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه مدیران استانی باید در جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی راهکارهای عملیاتی برای رسیدن به دستاوردهای اقتصادی مطلوب در این حوزه را ارائه دهند، تصریح کرد: اکنون ظرفیت‌های بسیاری در استان قم است که باید با تامین بسترهای مورد نیاز از جمله ایجاد بازارهای بین‌المللی از این ظرفیت‌ها بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز