فاز دهم واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی شکوهیه قم احداث می شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۰:۵۸
کد خبر: ۴۳۳۸۰۶
فاز دهم واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی شکوهیه قم احداث می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم، از احداث فاز دهم واحدهای کارگاهی شهرک صنعتی شکوهیه با کاربری عمومی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در گفت و گویی اظهار کرد: ایجاد واحدهای کارگاهی در سطح شهرک های صنعتی استان به عنوان یکی از سیاست های راهبردی این شرکت در بخش حمایتی از صنایع کوچک و کمک به تسریع راه اندازی واحدهای تولیدی مد نظر بوده است.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران از واحدهای کارگاهی گفت: کم کردن فاصله زمان سرمایه گذاری تا بهره برداری از واحد صنعتی و هم چنین تمایل نداشتن علاقه مندان سرمایه گذاری به ساخت و ساز و طی کردن روندهای جاری یکی از عوامل مهم در تمایل متقاضیان به حساب می آید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم بیان داشت: در فازهای قبلی واحدهای کارگاهی، بسیاری از متقاضیان اقدام به پیش خرید کردند و فاز دهم نیز در راستای اعلام نیاز متقاضیان، اضافه بر واحدهای فاز قبلی است.

وی احداث واحدهای کارگاهی تخصصی را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: تا کنون این واحدها در3 فاز مواد غذایی و 9 فاز عمومی در شهرک صنعتی شکوهیه و دو فاز در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) قم احداث شده است.

طیبی نژاد با اشاره به اینکه در فاز 10 عمومی کارگاهی شکوهیه 12 واحد 320 متری احداث می شود خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته واحدهای مذکور با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال در مدت یکسال به بهره برداری می رسد و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) -قنوات- و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز